اخبار

آیا هارد فورک جولای کاردانو می تواند از افت 60 درصدی قیمت کاردانو جلوگیری کند؟

کاردانو (ADA) شروع به ترسیم یک الگوی ادامه نزولی در نمودارهای بازه زمانی طولانی‌تر خود کرده است، که احتمال سقوط قیمت‌ را تا آگوست افزایش می‌دهد.

قیمت ADA در خطر سقوط 60 درصدی است.

این الگو که “قلم خرس” نامیده می شود، زمانی شکل می گیرد که قیمت در محدوده ای که با مقاومت خط روند نزولی و حمایت خط روند افزایشی پس از یک حرکت نزولی قوی تعریف شده است، تثبیت شود. علاوه بر این، حرکات با کاهش حجم معاملات همراه است.

نشانه‌های خرسی معمولاً پس از شکستن قیمت به زیر سطح حمایت خط روند خود برطرف می‌شوند و به‌عنوان یک قاعده، می‌توانند به اندازه ارتفاع روند نزولی بزرگ قبلی، که «میله پرچم» نامیده می‌شود، سقوط کنند، همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده است.

نمودار قیمت سه روزه ADA/USD که حاوی الگوی “قلم خرس است.

در نتیجه، یک شکست قاطع در زیر ساختار پرچم خرس  می تواند به معنای کاهش طولانی مدت به در طول برابر با میله پرچم باشد. به عبارت دیگر، هدف برای قیمت کاردانو 0.20 دلار خواهد بود که بیش از 60 درصد از قیمت روز 28 ژوئن کمتر است.

در همین حال، ADA نشانه‌هایی از تثبیت در محدوده قلمرو نشان می‌دهد که گرایش قریب‌الوقوع آن به سمت گاوها متمایل است. این دریچه را برای ADA/USD باز می کند تا از حمایت خط روند رو به رشد این پرچم نزدیک به 0.46 دلار به سمت مقاومت خط روند نزولی خود در حدود 0.60 دلار تا جولای صعود کند.

هارد فورک واسیل کاردانو.

علیرغم دورنمای نزولی موقت، کاردانو می تواند از هارد فورک آینده خود “Vasil” شاهد رشد باشد.

این ارتقا که در ابتدا برای پایان ژوئن برنامه ریزی شده بود، اکنون در ماه جولای فعال می شود و هدف آن بهبود سرعت و مقیاس پذیری شبکه Cardano است.

علاوه بر این، انتظار می‌رود که ارتقای کاردانو را برای توسعه‌دهندگان بهتر کند، که طرفداران آن استدلال می‌کنند که می‌تواند حتی پروژه‌هایی را از بلاک چین‌های لایه یک جذب کند و منجر به تقاضای بالاتر برای کاردانو شود.

منبع:کوین تلگراف

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا