اخباررمزارز

آپدیت شانگهای اتریوم انجام شد، تا ثیر آن روی کاربران چیست؟

ارتقای شانگهای اتریوم چه تاثیری بر کاربران ETH خواهد داشت؟

اتریوم مدت‌هاست که به دلیل ناکارآمدی تراکنش‌ها و هزینه‌های بالا، از تجربیات ضعیف کاربران رنج می‌برد.

برخی از این تجربیات کاربران باید با ارتقاء شانگهای بهبود یابد،از آنجایی که استفاده از اتریوم از  سال 2018 زیاد شده است، استفاده از این زنجیره به طور تصاعدی افزایش یافته است که منجر شلوغی شبکه شده است. این زنجیره برای این رشد انفجاری طراحی نشده است و با هزینه های بالای گاز و معاملات کند دست و پنجه نرم کرده است.

در نتیجه، اتریوم اغلب به عنوان «زنجیره افراد ثروتمند» برچسب گذاری شده بود. حتی برای تولید ان اف تی ها تا 2.5 اتریوم از کاربران گرفته می شد.چنین امور گران قیمتی در بلاک چین های نسل بعدی مانند Solana وجود نداشت، جایی که تجربه کاربری و هزینه های پایین تراکنش به ایجاد یک تجمع بزرگ کمک کرد.

اگر اتریوم مشکل هزینه گاز را حل کند، می تواند زنجیره انتخابی و بلاکچین منتخب برای همه کاربران باشد. بسیاری از پروژه های بازی از اتریوم به Solana، Polygon و Immutable X منتقل شده بودند، زیرا بازی های بلاکچینی باید از تراکنش های خرد و ارزان قیمت پشتیبانی می کرد که اتریوم قادر به انجام آن نبود.

اتریوم برای جذب این نوع پروژه ها باید کارآمدتر، سریعتر و مقیاس پذیرتر شود. شاردینگ یکی از ویژگی‌هایی است که اتریوم در خط  خود دارد، که شبیه به پردازش موازی در اصطلاحات محاسباتی سنتی است. ارتقاء شانگهای پله‌ای برای دستیابی به  این هدف در اواخر سال 2023 است.

با افزایش سرعت تراکنش و کاهش هزینه‌ها در زمان مناسب، اتریوم برنامه‌های هیجان‌انگیزتری برای پایگاه کاربر خود خواهد داشت و می‌تواند بیش از کاربران ثروتمند را در خود جای دهد و کاربران بسیار بیشتری را جذب خود کند.

منبعکوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا