مقالات

اولین بازی موبایلی رایگان به سبک P2E راه اندازی می شود.

بازی جدید P2E Tanjea در حال راه اندازی روی بلاک چین اتریوم است. این نقش آفرینی دارای ویژگی های زیادی است که باعث می شود بازی علاوه بر سرگرمی، سودآور نیز باشد.

بازی‌های P2E در بلاک چین به دلیل شفافیت بلاک‌چین و ویژگی‌های متعددی که به بازیکنان اجازه می‌دهد برای مدت زمانی که در بازی صرف می‌کنند، پاداش‌های محکمی کسب کنند، روز به روز محبوب‌تر می‌شوند. به همین دلیل است که بیشتر بازی‌های P2E نیاز به سرمایه‌گذاری اولیه دارند (مثلاً برای خرید یک شخصیت یا قطعه زمین). Tanjea نیازی به سرمایه گذاری اولیه یا تجربه بلاک چین ندارد. هر بازیکن جدید تنها با ایجاد پروفایل خود اولین شخصیت خود را دریافت می کند.

همانند سایر بازی‌های مبتنی بر بلاک چین، در Tanjea نیز بازیکنان می‌توانند با تکمیل اهداف درون بازی درآمد کسب کنند. آن‌ها می‌توانند از NFT، ارزهای درون بازی، و همچنین عملکردهای «اجاره» و «ذخیره کردن» استفاده کنند. اکوسیستم بازی موبایل Tanjea که در حال حاضر در اتریوم میزبانی می‌شود، به بازیکنان امکان بازی و کسب درآمد رایگان را می‌دهد. بازیکنان یک ارز دیجیتال ERC20 به نام $TNJ را برای انجام بازی‌های موبایلی که قبلاً دوست دارند به دست می‌آورند.

در سرتاسر این سرزمین‌های متنوع، بازیکنان با جانوران افسانه‌ای موسوم به Jeas روبرو می‌شوند. با کاشت طعمه Jea، بازیکنان می توانند Jea NFTs را بگیرند که به آنها در تکمیل وظایف در Tanjeaverse کمک می کند تا توکن های Tanjea دلاری به دست آورند. بازیکنان در Tanjea به تدریج یک مجموعه Jea NFT ایجاد می کنند که می توانند از آن برای انجام کارهای روزانه بیشتر از طریق مینی بازی ها و نبردهای PVP استفاده کنند. پرداخت‌های توکن TNJ بر اساس تابلوهای امتیازات روزانه است، بنابراین همه این فرصت را دارند که سهم خود را به تنهایی یا با تیم‌های دوستان خود کسب کنند. بازیکنان تشویق می شوند تا درآمد TNJ دلاری خود را به حداکثر برسانند و به آنها این پتانسیل را می دهد که به فرمانروایی یکی از پادشاهی های Tanjea تبدیل شوند.

ای ام بی کریپتو

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا