اخبار

Polygon یک زنجیره‌ بلاکچینی «Supernet» را راه‌اندازی می‌کند.

Polygon زنجیره‌های «Supernet» را راه‌اندازی می‌کند.

راه حل مقیاس‌پذیری اتریوم Polygon ، شبکه جدیدی را برای توسعه Web3 راه‌اندازی کرده است و 100 میلیون دلار به کاربران اولیه‌ای که می‌توانند به پذیرش سریع آن کمک کنند،  در نظر گرفته شده است.

این شرکت روز جمعه اعلام کرد که زنجیره سوپرنت Polygon به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که پروژه های خود را در یک محیط قابل تنظیم بدون هزینه های میزبانی یا عملیاتی بسازند. توسعه‌دهندگان می‌توانند پروژه‌های خود را بر روی یک زنجیره سوپرنت _ یا زنجیره امنیتی مشترک سوپرنت مستقر کنند_اولی توسط یک اعتبارسنجی واحد مدیریت می‌شود که هزینه‌های تعمیر و نگهداری را کاهش می‌دهد، در حالی که دومی مسیر آسان‌تری را برای تمرکززدایی با اعتبارسنجی‌های حرفه‌ای ارائه می‌دهد که توکن‌های MATIC را در اختیار دارند.

اعتبار شبکه اگرچه سوپرنت ها به Polygon Edge متکی هستند، یک چارچوب توسعه برای پروژه هایی که می خواهند بلاک چین خود را ایجاد و استقرار دهند، اما با ارائه ویژگی های امنیتی و غیرمتمرکز بیشتر از محدوده اولیه پلت فرم فراتر می روند. برای ادامه پذیرش سوپرنت ها، Polygon قصد دارد 100 میلیون دلار به توسعه دهندگانی که می خواهند روی شبکه بسازند اختصاص دهد. Sandeep Nailwal، یکی از بنیانگذاران Polygon، گفت که سوپرنت ها به پیشبرد هدف پروتکل او برای آوردن «پذیرش انبوه به Web3» کمک می کنند، و افزود که چنین پیشرفت هایی کلید دستیابی به پذیرش بلاک چین در مقیاس وسیع است.

جاه طلبی های وب 3 Polygon پشت دور سرمایه گذاری 450 میلیون دلاری اخیر آن بود که سرمایه گذاران بزرگی مانند Sequoia Capital India، SoftBank Vision Fund 2، Galaxy Digital و Tiger Global را جذب کرد. Polygon همچنین پشت یک طرح 200 میلیون دلاری رسانه اجتماعی Web3 با الکسیس اوهانیان، بنیانگذار Reddit بود.

Polygon متعهد می شود در سال 2022  پس از سرمایه گذاری بیش از 25 میلیارد دلار در استارت آپ های بلاک چین در سال 2021، شرکت های خطرپذیر توجه خود را به پروژه های Web3 در سال 2022 معطوف کردند. اوایل این هفته، Framework Ventures اعلام کرد که نیمی از 400 میلیون دلار تازه جمع آوری شده خود را اختصاص داده است.  همین حال، صرافی‌های رمزنگاری KuCoin و CoinDCX هر کدام وجوه توسعه‌دهنده Web3 را به‌ترتیب به ارزش ۱۰۰ و ۱۳۵ میلیون دلار راه‌اندازی کرده‌اند.

منبع:cointelegraph

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا