مقالاترمزارز

دوج کوین بیشترین استفاده را از قرار داد های هوشمند درمیان برترین نهنگ های اسمارت چینBSCرا دارد.

طبق آمار سایت تحلیلی WhaleStats، دوج کوین یکی از پرکاربردترین قراردادهای هوشمند در بین 500 نهنگ برتر اسمارت چین بایننس ینی BSC را داراست. حجم معاملات Dogecoin در بحبوحه کاربرد نهنگ ها افزایش یافت که دوج کوین  را در میان قراردادهای هوشمند پرکاربرد در میان برترین نهنگ های BSC قرار داد.

گذشته از این، دوج کوین همچنین در بین 10 دارایی برتر از 100 نهنگ برتر BSC قرار دارد. داده‌های اخیر نشان می‌دهد که دوج کوین شاهد فعالیت مجدد نهنگ‌ها یا بزرگترین دارندگان این ارز دیجیتال بود.

داده های ارائه شده توسط شرکت تجزیه و تحلیل داده های زنجیره ای IntoTheBlock نشان می دهد که حجم تراکنش های دوج کوین در زنجیره بیش از 100,000 دلار افزایش یافته است، زیرا ارزش کل به 2.59 میلیارد دلار در 25 آوریل افزایش یافت. شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره ای خاطرنشان کرد که این رقم بالاترین حجم از اواخر ماه مارس است زیرا تقریباً 94٪ از کل حجم را تشکیل می دهد.

تعداد معاملات با ارزش حداقل 100,000 دلار در روز دوشنبه به تعداد 2,440 رسید که بالاترین میزان از 14 ژانویه بود.

مارتینز، تحلیلگر رمزنگاری، خاطرنشان می‌کند که «چنین رفتار بازار می‌تواند به عنوان نماینده‌ای برای فعالیت نهنگ‌ها عمل کند، و نشان می‌دهد که چگونه ممکن است برای یک حرکت قیمتی بزرگآماده باشد.»

دوج کوین همچنین با ارزش بازار با ارزش فعلی 18.57 میلیارد دلاربه 10 ارز دیجیتال برتر بازگشته است.پس از اینکه ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، قرارداد خرید 44 میلیارد دلاری خود با توییتر را نهایی کرد، این ارز دیجیتال دوشنبه گذشته یک رشد عظیم را آغاز کرد.

در یک دیدگاه مثبت دیگر، راجر ور، یکی از اولین کاربران بیت کوین، بر این باور است که براساس مصاحبه اخیرش، ارز دیجیتال دوج کوین بر دارایی اصلی برتری دارد.

در مقایسه با بیت کوین، یکی از اولین حامیان ارزهای دیجیتال احساس می کند که رمزارز جوک “ارزان تر و قابل اعتمادتر” است.

در واقع، ، مانند میلیاردر ایلان ماسک، معتقد است کهدوج کوین پتانسیل تبدیل شدن به ارز غالب جهان را دارد.

منبع:کریپتوپتیتو

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا