اخبارمقالات

به‌روزرسانی مرج شبکه اتریوم به تعویق چن ماهه می افتد.

ادغام اتریوم که مدت‌ها در انتظار آن بودیم، با تأخیر دیگری در نظر گرفته شده است و توسعه‌دهندگانی که روی ارتقای آن کار می‌کنند، زمان تکمیل را «چند ماه بعد» در ژوئن تخمین می‌زنند.

به دلیل موفقیت آمیز بودن آزمایشها روی اتریوم، انتظار کلی وجود داشت که Merge در اواسط سال سپری شود. با این حال، با توجه به اینکه اثبات سهام (PoS) از زمانی که برای اولین بار پیشنهاد شد، دائماً به تعویق افتاده است، آخرین شکست جای تعجب ندارد.

با این حال، نشانه‌ها نویدبخش این هستند که شبکه اصلی اتریوم در سال جاری با زنجیره بیکن ادغام می‌شود تا به یک شبکه اثبات سهام تبدیل شود. واقعا – جدا. تیم بیکو، توسعه‌دهنده اتریوم، دیروز جدول زمانی به‌روزرسانی‌شده را از طریق توییتر ارائه کرد و به طور آزمایشی اعلام کرد که توسعه‌دهندگان اصلی در مرحله نهایی هستند: ژوئن نخواهد بود، اما احتمالاً در چند ماه بعد. هنوز تاریخ مشخصی وجود ندارد، اما ما قطعاً در آخرین فصل PoW در مورد اتریوم هستیم.

بمب سختی برای ماینر های اتریوم

عامل مهم دیگر بمب سختی یا افزایش خودکار سختی ماینینگ است که برای کاهش جذابیت ماینینگ PoW طراحی شده است، که Beiko می گوید در ماه می در اتریوم قابل توجه خواهد بود و بلوک ها را تا ماه آگوست به طور غیرقابل تحمل (بخوانید 15 تا 20 ثانیه) کند می کند. ” او گفت: «اگر توسعه‌دهندگان مشتری فکر نمی‌کنند می‌توانند قبل از اینکه زمان بلوک‌ها بسیار کند شود، The Merge را در شبکه اصلی مستقر کنند، باید دوباره به تعویق بیفتد. Beiko دو راه را ارائه کرد که در آن بمب دشواری به طور بالقوه می تواند به تعویق بیفتد تا از قبل ارتقاء Merge را آغاز کند، ابتدا یک تاخیر بمب را با انتشارات کلاینت ادغام ترکیب کرد تا «بمب در یک بلوک خاص را به تأخیر بیاندازد، زمان های بلوک 13 ثانیه را بازیابی کند، و سپس The را فعال کند. کمی بعد ادغام شوند.» ثانیا برای جدا کردن تاخیر بمب از طریق ارتقاء شبکه “که فقط بمب دشواری را به تاخیر می اندازد” قبل از ادغام. «ادغام، برخلاف ارتقاهای قبلی اتریوم، با یک زمان بلاک آغاز نمی‌شود. در عوض، با یک مقدار سختی کل راه اندازی می شود. با توجه به اینکه تخمین این موارد از زمان‌های بلوک سخت‌تر است، تاخیر بین انتخاب زمان برای The Merge و اجرای آن در شبکه ممکن است کمی کوتاه‌تر از ارتقاهای قبلی اتریوم باشد.

پس از اجرای موفقیت‌آمیز The Merge و انتقال به مکانیزم اجماع PoS، نقطه عطف نهایی در نقشه راه اتریوم، که قبلاً با نام Eth2 شناخته می‌شد، ارتقاء زنجیره‌های خرد شده است که قرار است در اوایل سال 2023 فعال شود. اما تا آن زمان، شبکه از شبکه های لایه 2 مانند Polygon و Optimism برای مدیریت مقیاس پذیری و حجم بالای تراکنش استفاده می کند.

 

قیمت اتر (ETH) طی 30 روز گذشته افزایش قابل توجهی داشته است و 20.5 درصد افزایش یافته و در زمان نگارش این مقاله به 3126 دلار رسیده است.

منبع:کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا