اخبار

کارت اعتباری جدید شرکت نکسو خرید با بیت کوین را میسر میکند

شرکت بزرگ وام ارزهای دیجیتال نکسو

نکسو یک سیستم وام دهی بر بستر بلاک چین است که به کاربران اجازه می دهد با ارز دیجیتال وام بگیرند.

رسماً یک کارت مسترکارت با پشتوانه رمزنگاری راه‌اندازی کرده است که به کاربران امکان می‌دهد بدون فروش رمزارز خود، هزینه خدماتی مانند بیت‌کوین (BTC) را پرداخت کنند.

این شرکت در روز چهارشنبه به کوین تلگراف اعلام کرد که نکسو با Mastercard و استارتاپ پرداخت همتا به همتا DiPocket برای راه اندازی Nexo Card، یک کارت رمزنگاری که به دارندگان کارت این امکان را می دهد تا از رمزنگاری خود به عنوان وثیقه به جای فروش آن استفاده کنند، شریک شده است.

این کارت به یک خط اعتباری با پشتوانه رمزنگاری ارائه شده توسط نکسو مرتبط است که امکان استفاده از چندین دارایی را به عنوان وثیقه، از جمله بیت کوین، اتر (ETH) و استیبل کوین تتر (USDT) می دهد.

یکی از سخنگویان  نکسوبه کوین تلگراف گفت: Nexo Card از طریق خطوط اعتباری Nexo با پشتوانه رمزنگاری عمل می کند، به این معنی که وجوه برای خریدهای شما از خط اعتباری موجود شما تأمین می شود در حالی که سبد دارایی دیجیتال شما دست نخورده باقی می ماند. نماینده خاطرنشان کرد: وثیقه مشمول بازپرداخت مطابق با شرایط و ضوابط Nexo است.

طبق گفته این شرکت، کارت اعتباری Nexo Card با نرخ درصد سالانه 0% شروع می شود و باقی می ماند و این محصول اولین کارت مستر کارت با پشتوانه رمزنگاری در نوع خود است. این کارت همچنین به حداقل بازپرداخت نیاز ندارد و تا 20000 یورو (21700 دلار) کارمزد ارز دریافت نمی کند. مانند کارت‌های مسترکارت سنتی، Nexo Card هم به صورت مجازی و هم فیزیکی در دسترس است و دارای ادغام مستقیم Apple Pay و Google Pay است.

در این اطلاعیه آمده است که Nexo پیش‌بینی می‌کند که Nexo Card توسط 92 میلیون بازرگان در سراسر جهان که مسترکارت پذیرفته می‌شود، پذیرفته شود و به سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهد تا 90 درصد از ارزش فیات کریپتو خود را در چند ثانیه بدون فروش هیچ یک از آن خرج کنند.

Nexo گفت: این کارت بلافاصله در “بازارهای منتخب اروپایی” در دسترس است. طبق وب سایت این شرکت، کارت Nexo فقط برای ساکنان 29 کشور از جمله بلژیک، قبرس، جمهوری چک، فنلاند، فرانسه، آلمان، بریتانیا و سایر کشورها در دسترس است.

بنیانگذار و شریک مدیریت Nexo آنتونی ترنچف تاکید کرد که راه اندازی محصول جدید برای هم افزایی بین شبکه مالی موجود و دارایی های دیجیتال بسیار مهم است.

او خاطرنشان کرد: «این محصول منحصربه‌فرد به میلیون‌ها نفر، ابتدا در اروپا و سپس در سرتاسر جهان، اجازه می‌دهد تا فوراً بدون نیاز به دست کشیدن از پتانسیل ارزهای دیجیتال خود، هزینه کنند، بنابراین ابزار بی‌سابقه‌ای روزانه برای طبقه دارایی‌های نوظهور ارائه می‌دهد.»

راج داموداران، رئیس محصولات رمزنگاری و بلاک چین مسترکارت، تمرکز این شرکت بر صنعت ارزهای دیجیتال را تکرار کرد و اظهار داشت:

Mastercard معتقد است که دارایی‌های دیجیتال در حال متحول کردن چشم‌انداز مالی هستند و ما با برنامه‌هایی مانند مشارکت با Nexo در نوآوری پیشرو هستیم تا انتخاب‌های جدید و بی‌نظیری را به مردم در نحوه پرداخت و فعال‌سازی دارایی‌های ارزهای دیجیتال خود ارائه دهیم.
مرتبط: مسترکارت با 500 استخدام جدید، مشاوره با روش‌های اختصاصی رمزنگاری را گسترش می‌دهد.

همانطور که قبلاً گزارش شده بود، Nexo برای اولین بار کار بر روی یک کارت مبتنی بر وثیقه رمزنگاری با مارک مسترکارت را در آگوست 2019 آغاز کرد. این شرکت در اوایل سال جاری عرضه بخشی از Nexo Card را در کشورهای منتخب اروپایی تکمیل کرد. این شرکت سال گذشته با بازوی ارز دیجیتال Fidelity Digital Assets شراکت بزرگی را برای همکاری در زمینه خدمات نگهبانی کریپتو، محصولات و خدمات وام دهی برای سرمایه گذاران نهادی امضا کرد.

منبع: کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا