ترید و ماینینگرمزارز

بیت کوین سطح کلیدی را دوباره آزمایش می کند: و باعث افزایش ۶۶ درصدی قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۱ می شود

مقدمه

MicroStrategy شرکت سرمایه گزاری بیت کوین یک خرید جدید بیت کوین را ثبت کرد ، اما قیمت بیت کوین هنوز در اسارت میانگین متحرک 200 روزه است.

معامله گران اهمیت 200DMA(میانگین متحرک) را برای بیت کوین خاطر نشان میکنند.

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان داد که با باز شدن بازارهای مالی در 5 آوریل، BTC/USD با فشار نزولی مواجه شد.

نگاه تحلیلگران

در میان فقدان جهت گیری کلی، معامله گران و تحلیلگران منتظر بودند تا ببینند بزرگترین ارز دیجیتال به کجا خواهد رسید.

حساب کاربری محبوب توییتر CivEkonom خوش بینانه بود و قیمت را در 54000 دلار به عنوان یک هدف بالقوه برجسته کرد.

همکار Crypto Rover به اهمیت میانگین متحرک 200 روزه ای که بیت کوین در تلاش برای عبور از آن بود اشاره کرد. او تاکید کرد که از نظر تاریخی، موفقیت در انجام این کار منجر به افزایش قیمت قابل توجهی شده است.

 

خط آبی رنگ میانگین متحرک 200 روزه را نشان میدهد که در تایم فریم روزانه کندل روزانه با برخورد به آن قیمت را اندکی رو به پایین کشانده است اهمیت عبور قیمت از این میانگین متحرک برای رشد قیمت بیت کوین بسیار حیاتی است.

در همین حال، برای معامله‌گر و تحلیل‌گر Rekt Capital، در بیت‌کوین در بازه‌های زمانی بالاتر  چشم انداز زیادی وجود دارد.

استقبال بیت کوین بیشترین افزایش را از سال 2017 داشته است.از نظر فاندامنتال معیار ها برای رشد مصاعد در نظر گرفته شده است.

این تحلیل گر در یک سری توییت در 5 آوریل، رشد بیت کوین را یک دستاورد موفقیت آمیز اعلام کرد، علیرغم اینکه قیمت آن در ناحیه عملاً ثابت بود.

در پست دیگری آمده است: «آنچه در حال حاضر در مورد BTC جالب است این است که در حال آزمایش مجدد منطقه میان رده سه ماهه به عنوان پشتیبانی در بازه زمانی هفتگی است کقاومت شکسته شده و پادشاه ارز های دیجیتال در حال آزمایش این منطقه به عنوان حمایت است.

Rekt Capital به لطف تشدید شاخص و نوسانات Bollinger Bands، نوسانات ورودی را در نمودار هفتگی نشان داد.

سخن پایانی

نظرات و نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا