ترید و ماینینگرمزارز

بسته شدن کندل هفتگی امروز بیت کوین صعودی یا نزولی بودن کریپتو را مشخص خواهد کرد.

رکت کپیتال (Rekt Capital) تحلیلگر سرشناس، برای روشن شدن وضعیت بیت کوین به سراغ تایم فریم هفتگی آن رفته است. همان طور که در شکل زیر قابل مشاهده است در ماه آگوست سال میلادی گذشته، قیمت پس از یک رالی با ۲ کندل هفتگی نزولی، روند صعودی خود را به انتها رساند. در هفته دوم آن زمان خط سبز در حوالی ۲۱,۸۰۰ دلار، نقش مقاومتی را ایفا کرد که مانع از بازیابی مجدد قیمت شد. اکنون بسته شدن کندل هفتگی بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده است.

اگر قیمت امشب زیر خط سبز بسته شود، می‌توان گفت که خط روند نزولی (خط نارنجی) احتمالا برای مدتی حاکم خواهد بود و روند نزولی ادامه‌دار خواهد بود.

آیا قیمت بیت کوین بیشتر کاهش می‌یابد؟

  • با توجه به نمودار هفتگی می‌توان گفت اگر امشب کندل هفتگی زیر قیمت ۲۱,۸۰۰ دلار بسته شود، می‌توان انتظار کاهش بیشتر قیمت را داشت. ضمن اینکه محدوده حمایتی ۲۱,۲۰۰ دلار تا ۲۰,۵۰۰ دلار بسیار کلیدی خواهد بود. در غیر این صورت و بازیابی مجدد قیمت، می‌توان ریزش اخیر را به حساب یک پولبک در روند صعودی گذاشت.

رویدادهای اقتصادی آمریکا در این هفته که می‌توانند بر قیمت بیت کوین تاثیر بگذارند، چه هستند؟

در روزسه‌شنبه ساعت ۵ به وقت تهران اعلام CPI از سمت فدرال رزرو را داریم که انتظار می‌رود ۶.۲٪ اعلام شود. روز پنجشنبه همین ساعت نیز اعلام PPI را خواهیم داشت که انتظار ۰.۴٪ برای آن متصور است. اعلام این شاخص‌ها بالاتر از حد گفته شده می‌تواند موجب ریزش بیشتر قیمت بیت کوین شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا