اخباررمزارز

کمک آژانس بین الملل به اوکراین از طریق استیبل کوین ها

آژانس سازمان ملل اولین کمک های استیبل کوین به ارزش 2.5 میلیون دلار را برای کمک به پناهندگان اوکراینی می پذیرد.

 

ثابت شده است که کمک‌های ارز دیجیتال برای اوکراین و مردم آن حیاتی است، زیرا این کشور بیش از 100 میلیون دلار از زمان شروع جنگ دریافت کرده است.

سازمان ملل متحد (UNHCR)، یک آژانس سازمان ملل متحد برای پناهندگان، اولین کمک های ارز دیجیتال خود را برای کمک های بشردوستانه برای اوکراینی هایی که از کشور جنگ زده فراهم می کنند. سازمان ملل متحد 2.5 میلیون دلار کمک های استیبل کوین بایننس USD (BUSD) از خیریه بایننس را پذیرفت که برای بازپروری و حمایت از پناهندگانی که از اوکراین به کشورهای همسایه فرار می کنند، استفاده می شود. بر اساس گزارشی از ایالات متحده برای UNHCR، بیش از 10 میلیون نفر از خانه های خود در اوکراین آواره شده اند و این آژانس از صندوق های خیریه ارز دیجیتال برای ارائه کمک های حقوقی و اجتماعی استفاده خواهد کرد.

ماری گری، مدیر اجرایی و مدیر اجرایی کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد در ایالات متحده گفت که اهدای رمزارز در تلاش‌های آن برای کمک به هر چه بیشتر خانواده‌ها حیاتی خواهد بود. گری همچنین از جامعه جهانی کریپتو برای کمک به اوکراینی ها در این زمان بحران تمجید کرد و گفت: “این حمایت سخاوتمندانه تغییر زندگی را برای خانواده هایی که مجبور به فرار هستند ایجاد می کند، و مهمتر از آن، به خانواده ها نشان می دهد که یک جامعه جهانی دلسوز و متعهد برای کمک در تاریک ترین دوران آنها قدم برمی دارد.

 

درگیری بین روسیه و اوکراین یک بحران انسانی در منطقه ایجاد کرده است. ارزهای رمزنگاری شده ثابت کرده اند که یکی از بزرگ ترین ابزارهای کمکی برای این کشور آشفته هستند، زیرا از زمان شروع جنگ، بیش از 100 میلیون دلار کمک های ارز دیجیتال ردیابی شده دریافت کرده است.

 

 در میان درگیری ها، پروژه های NFT در حال حاضر به دنبال بازسازی اوکراین هستند زمانی که اوکراین از کشورهای دیگر درخواست کمک می‌کرد و درخواست‌های متعددی برای کمک به هر شکلی مطرح کرده بود، اهداکنندگان رمزارز از سراسر جهان گرد هم آمدند تا میلیون‌ها کمک مالی کنند. این صندوق‌های رمزنگاری در حال حاضر برای کشور برای حمایت از تخلیه‌ها و تلاش‌های توانبخشی برای کمک و نجات هرچه بیشتر زندگی‌ها حیاتی بوده است. اوکراین فقط از رمزنگاری برای کمک مالی استقبال نکرده است. این کشور دارایی های دیجیتال را قانونی کرد و حتی مجموعه توکن های غیرقابل تعویض خود را برای جمع آوری سرمایه بیشتر راه اندازی کرد.

منبع:کوین تلگراف

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا