اخباررمزارزمقالات

کاربران کریپتو به توییتر آمدند تا ابراز تاسف خود نسبت به بازار کریپتو را بیان کنند!

معامله گران و سرمایه گذاران کریپتو هفته را با شوک بزرگی به بازارها آغاز کردند. از آنجایی که دارایی‌ها در سراسر صنعت بلاک چین در روز دوشنبه وارد یک فرورفتگی جمعی شدند، کاربران به توییتر آمدند تا ناراحتی (یا در برخی موارد خوشحالی) خود را از وضعیت فعلی کریپتو ابراز کنند.

تورم، افزایش بالقوه نرخ بهره، رکود اقتصادی در آینده، و یک شکست دیگر DeFi همگی در هجوم فعلی که در روز دوشنبه در بازارها مشاهده شد، نقش داشته اند. در نتیجه، قیمت بیت‌کوین (BTC) به سطوحی سقوط کرد که از اواخر سال 2020 مشاهده نشده بود، چندین صرافی رمزنگاری کاربران را از برداشت توکن‌های خود محدود کردند، تعداد فزاینده‌ای از شرکت‌های مبتنی بر وب 3 خروج خود را اعلام کردند و قیمت‌های  انواع توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)  به کف خود رسیده است.

نگاهی به چند توییت از طرفداران باتجربه کریپتو، احساسات کلی را نشان می دهد. نگه داشتن بیت کوین و آلت کوین ها موضوع واقعی سرمایه گذاران رمزارز است، با این حال، به نظر می رسد برخی از آنها در حال تضعیف و از دست دادن سرمایه خود هستند.

فضای کریپتو در وضعیت اسفناک خود تنها نیست، زیرا کل بازار سهام در پشت سر هم ضرر بزرگی را تجربه می کند. افزایش انقباض پولی از سوی فدرال رزرو باعث شده است که سرمایه گذاران بسیاری از  دارایی خودرا بفروشند زیرا شاخص S&P  سقوط کرد تا به پایین ترین حد خود در سال 2022 برسد.

منبع:کوین تلگراف

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا