مقالاتترید و ماینینگمفاهیم پایه

چگونه با ۱۰۰ دلار در ارز دیجیتال پولدار شویم؟

اگر می‌خواهید در دنیای ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید، اما بودجه زیادی ندارید، نگران نباشید، شما تنها نیستید!

به گزارش سایت دیلی کریپتو، چند پروژه رمزارزی وجود دارند که اگر در ۱۸ ماه گذشته، فقط ۱۰۰ دلار در آنها سرمایه‌گذاری کرده بودید، اکنون بسیار ثروتمند می‌شدید. این پروژه‌ها عبارتند از؛ شیبا اینو (SHIB)، توکن FIREPIN (FRPN) و یوفو گیمینگ (UFO). اما نگران نباشید، خیلی هم دیر نشده است و شما هنوز می‌توانید با استراتژی و صبر، سود زیادی را از طریق این پروژه‌ها به دست آورید.

توکن FIREPIN یک پلتفرم خودگردان غیرمتمرکز (DAO) مبتنی بر جامعه با ویژگی‌های متاورسی است. این پروژه به تازگی مرحله پیش‌فروش ارز دیجیتال خود را راه‌اندازی کرده و از آن زمان، ۱۵۰ درصد رشد داشته است. با نگاهی به موفقیت سایر پروژه‌ها در این مرحله، می‌توان دریافت که این یکی از بهترین فرصت‌ها برای سرمایه‌گذاری در حوزه کریپتو است. عرضه رسمی این پروژه برای ماه آوریل برنامه‌ریزی شده و بنابراین، هنوز زمان زیادی برای شرکت در مرحله پیش‌فروش آن و کسب سود بالا از طریق آن وجود دارد. در واقع، بسیاری از تحلیلگران ادعاهای جسورانه‌ای دارند مبنی بر این‌که این کوین می‌تواند حداقل ۱۰۰۰ درصد افزایش قیمتی دیگر را در ماه آینده تجربه کند. در نتیجه، سرمایه‌گذاری در این پروژه می‌تواند یک راه مطمئن و آسان برای تبدیل ۱۰۰ دلار به ۱۰۰۰ دلار باشد!

شیبا اینو یکی از بهترین رمزارزهای سال ۲۰۲۱ بود، به طوری‌که قیمت این میم کوین با تم سگ در آن سال ۷۴،۳۲۷،۶۰۰ درصد افزایش یافت. در حالی‌که بعید است این رمزارز دوباره شاهد چنین افزایش قیمتی باشد، آینده این توکن خاص همچنن روشن به نظر می‌رسد. شیبا محبوبیت خود را عمدتاً به لطف حمایت‌های ایلان ماسک و عشق او به دیگر میم کوین محبوب بازار، یعنی دوج کوین (DOGE)، به دست آورده است. جالب اینجاست که هر بار ماسک توییتی رمزآلود در مورد رمزارزهای با تم سگ منتشر می‎کند، قیمت آنها سر به فلک می‌کشد. بنابراین، این ایده بدی نیست که درصد کمی از پرتفوی خود را به این رمزارزها اختصاص دهید!

یوفو گیمینگ یک پلتفرم بازی کاملاً غیرمتمرکز است که بازی‌های سنتی را به بلاکچین متصل کرده و امکان کسب درآمد در حین بازی را برای کاربران فراهم می‌کند. هر بازی جدید ایجادشده در این پلتفرم، سیاره خاص خود را در متاورس این پروژه به نام دارک متاورس (Dark Metaverse) خواهد داشت. کوین اصلی و کاربردی این اکوسیستم، UFO نام دارد که هولدرهای آن حق شرکت در IDOهای بازی‌های جدید را خواهند داشت. انتظار می‌رود با افزایش محبوبیت پروژه‌های متاورسی، قیمت این ارز دیجیتال هم افزایش یابد.

همان‌طور که مشاهده کردید، برای کسب سودهای بزرگ در دنیای کریپتو، نیازی به سرمایه‎ گذاری هزاران دلار ندارید. شما فقط باید بر روی امواج پروژه‎های پرپتانسیل سوار شوید، زمانی که ارزش یک کوین پایین است، آن را بخرید و هنگامی قیمت آن بالاتر رفت، بفروشید. یکی از مطمئن‌ترین راه‌ها برای کسب درآمد این‌ چنینی‌، سرمایه‌گذاری در مرحله پیش‌فروش پروژها است!

منبع : بلک وال

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا