اخبار

پیش بینی تحلیلگر جی‌پی‌مورگان در خصوص پایان یافتن بازار خرسی بیت کوین

بانک سرمایه گذاری جهانی JPMorgan پیش بینی کرده است که با سلطه مجدد کریپتکارنسی به بالای 50٪، احتمالاً رکود قیمت بیت کوین از بین خواهد رفت. تحلیلگر این شرکت توضیح داد: “من فکر می‌کنم این شاخص دیگری است که باید از نظر اینکه آیا این مرحله خرسی تمام شده است یا نه در اینجا بررسی شود.”

پیش بینی بازار بیت کوین جی‌پی‌مورگان

نیکولاس پانیگیرتزوگلو، تحلیلگر جی‌پی‌مورگان، نظر خود را در مورد زمانی که انتظار می‌رود بازار خرسی فعلی بیت کوین به پایان برسد، به اشتراک می‌گذارد. روز سه شنبه در مصاحبه ای با CNBC، این تحلیلگر توضیح داد كه كاهش قیمت بیت کوین احتمالا زمانی پایان می­یابد كه سهم بازار کریپتواز همه­ی رمزارزها به بالای 50 درصد برسد. او توضیح داد:

” تعداد سالم در آنجا، از نظر سهم بیت کوین به عنوان درصدی از کل ارزش بازار کریپتوکارنسی، 50٪ یا بیشتر است. من فکر می‌کنم این یکی دیگر از شاخص‌هایی است که باید اینجا از نظر اینکه این مرحله خرسی تمام شده است یا خیر تماشا کنیم. ”

تحلیلگر جی‌پی‌مورگان با یادآوری اینکه ” قبلا در ابتدای آوریل 60 درصد بود”، افزود: سهم نسبتاً پایین بیت کوین در بازار، یک سیگنال منفی است که نشان می‌دهد علاقه به BTC نسبتاً آرام است. با این حال، پانیگیرتزوگلو اشاره کرد که سهم بازار بیت کوین در هفته‌های اخیر افزایش یافته است.

بر اساس داده‌های بازارهای Bitcoin.com، تسلط بیت کوین در حال حاضر حدود 46٪ است و قیمت BTC در زمان نوشتن مقاله 34,153 دلار است.

در حالی که تحلیلگر جی‌پی‌مورگان نشانه اندکی از خرید سرمایه گذاران بزرگ در بیت کوین می‌بیند، وی خاطرنشان کرد:

” همزمان با بهبود جریان وجوه بیت کوین، جریان انتقال سرمایه به صندوق‌های اتریوم طی دو سه هفته گذشته کند شده است. این بدان معناست که احتمالاً یک فرصت ارزشمند نسبی وجود دارد که برخی از سرمایه گذاران سازمانی برای خرید بیت کوین و فروش سایر کریپتوکارنسی‌ها مشاهده می‌کنند. ”

هفته گذشته، یکی دیگر از تحلیلگران جی‌پی‌مورگان گفت که بازار کریپتو در حال بهبود است حتی اگر هنوز سالم نباشد. علاوه براین، چشم انداز کوتاه مدت بازار کریپتو “چالش برانگیز” است، این همچنین در خصوص فروش بیشتر هشدار داد.

پانیگیرتزوگلو در اوایل ماه جاری گفت که “یک پیشرفت غیرمعمول” در روند آتی بیت کوین رخ داده است. وی نوشت: “ما معتقدیم كه بازگشت به وارونگی در هفته‌های اخیر سیگنالی منفی و نشانگر بازار خرسی بوده است.”

در همین حال، مدیرعامل جی‌پی‌مورگان، جیمی‌دیمون، ماه گذشته در جریان شهادت کنگره خود در کمیته خدمات مالی در مورد کریپتوکارنسی گفت که توصیه شخصی او به مردم این است که از بیت کوین دوری کنند. با این وجود، او تأیید کرد که مشتریان جی‌پی‌مورگان خواهان قرار گرفتن در معرض کریپتوکارنسی هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا