اخبارترید و ماینینگرمزارز

پیتر برانت: دلار آمریکا در حال افزایش است، چگونه این افزایش بر ارز های دیجیتال تاثیر می گذارد.

پیتر برانت تاجر کهنه کار نمودار شاخص دلار آمریکا را به اشتراک گذاشته است که نشان می دهد ارز پیشرو جهان در حال شکستن مقاومت قبلی است. در حالی که هیچ اظهارنظری در مورد تأثیر DXY بر بازار ارزهای دیجیتال ارائه نمی شود، معامله گران از قبل انتظار دارند روز دوشنبه فشار زیادی بر بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال وارد شود.

شاخص DXY قدرت یا ضعف دلار را منعکس می کند.

به لطف ابزار مقایسه TradingView، ما به وضوح می توانیم یک همبستگی معکوس بین بیت کوین و DXY را مشاهده کنیم. هر جا که دلار آمریکا در بازار قدرت خود را نشان می دهد، بیت کوین تمایل به عقب نشینی از سطوح و مقاومت محلی دارد.

دلیل اصلی چنین روندی ساده است: سرمایه‌گذاران هر زمان که واحد پول ایالات متحده قوی است، دارایی‌های با نوسان کمتری را انتخاب می‌کنند و ترجیح می‌دهند به جای اینکه خود را در معرض دارایی‌های پرخطر مانند ارزهای دیجیتال قرار دهند، از ابزارهایی مانند اوراق قرضه درآمد آهسته و ثابتی کسب کنند.

بر اساس جریان‌های شبکه نهادی در هفته گذشته، سرمایه‌گذاران بزرگ در حال دور شدن از بازار ارزهای دیجیتال، همچنین به دلیل افزایش ارزش دلار آمریکا در بازار هستند. پس از سقوط ناگهانی دارایی هایی مانند بیت کوین و اتریوم، سرمایه گذاران تقریباً 500 میلیون دلار از صنعت ارزهای دیجیتال برداشت کردند.

منبع:یوتودی

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا