اخبار

شرکت هیوندا با Meta Kongz شریک می شود.

شرکت خودروسازی کره جنوبی هیوندا روز دوشنبه اعلام کرد که با پروژه توکن غیرقابل تعویض متا کنگز (NFT) برای ایجاد مجموعه محدودی از 30 NFT که در ماه می 2022 عرضه می شود، شریک شده است. هیوندای همچنین یک دسته جدید توییتر به نام @Hyundai_NFT ایجاد کرد.

هیوندا ویدئویی را منتشر کرد که نشان می‌دهد متا کنگ متحرک در حال سواری در فضا با هیوندای پونی 1975 است.  هیوندا Metamobility universe را معرفی می کند.

در این اعلامیه، تیزر دیگری برای «Shooting Star NFT» گنجانده شده بود، با توضیحی مبهم مبنی بر اینکه این «بلیتی به یک دنیای کاملاً جدید» است و ممکن است به «NFT های جدید» منجر شود.

در ماه ژانویه، هیوندای مفهوم متا موبیلیتی (Metamobility) خود را به اشتراک گذاشت، چشم‌اندازی مبنی بر اینکه رباتیک واسطه‌ای بین دنیای واقعی و متاورس باشد تا تغییراتی که کاربران در متاورس ایجاد می‌کنند در واقعیت منعکس شود، که به مردم اجازه می‌دهد بر محدودیت‌های فیزیکی حرکتی غلبه کنند. زمان و فضا.”

هیوندا به عنوان بخشی از چشم انداز مفهومی خود اظهار داشت: با توجه به اینکه متاورس قرار است در آینده به فضایی روزمره برای مردم تبدیل شود، این شرکت انتظار ظهور احتمالی نوع جدیدی از پلت فرم متاورس را دارد که در آن تمایز از واقعیت ناپدید می شود و از بین می رود.

از مفهوم VR همانطور که جهان امروز آن را می شناسد. هیوندای مفهوم خود را ادامه داد و به یک “جهان متاموبلیتی هیوندا” احتمالی اشاره کرد، یک متاورس با صدور انواع NFT به عنوان وسایل نقلیه متحرک. نظرسنجی های اکتیویژن بلیزارد در مورد NFT و بازی برای کسب درآمد اکتیویژن بلیزارد اخیراً نظرسنجی را برای بازیکنان بازی های خود ارسال کرده است و از آنها خواسته است تا سطح علاقه خود را به NFT ها به همراه افکار خود در مورد بازی های بازی برای کسب درآمد (P2E) و متاورس به اشتراک بگذارند. . کاربر توییتر OTadaka یک اسکرین شات از نظرسنجی انجام شده توسط شرکت تحقیقات بازار YouGov را به اشتراک گذاشت که سعی در سنجش میزان علاقه به دسته‌های مختلف «روندهای بازی‌های آینده» داشت.

در ماه ژانویه، مایکروسافت اکتیویژن بلیزارد یا  شرکت هلدینگ بازی‌های ویدئویی آمریکایی ارا به مبلغ 69 میلیارد دلار خریداری کرد و در آن زمان اظهار داشت که این خرید بلوک های سازنده متاورس را فراهم می کند. ساتیا نادلا، مدیرعامل و رئیس مایکروسافت افزود که بازی نقش کلیدی در توسعه پلتفرم‌های متاورس خواهد داشت.

منبع:cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا