مقالاتاخبار

هشدار صرافی کوین بیس به برخی از کاربران روسی در خصوص مسدود شدن حساب‌ هایشان

صفحه کریپتو پورتال خبری تجاری روسیه RBC، طی گزارشی اعلام کرد: برخی از کاربران صرافی کوین‌ بیس از روسیه پیام هایی دریافت کرده‌ اند که به آن‌ ها اطلاع داده است که حساب‌ هایشان در 31 می (10 خرداد) مسدود خواهد شد. این نشریه به نقل از مکاتبات انجام شده، توضیح داد که این شرکت پیشنهاد کرده است که این مشتریان وجوه خود را برداشت کنند. مگر اینکه اسنادی را ارائه دهند که نشان دهد مشمول تحریم های اتحادیه اروپا نیستند.

“تا 31 می 2022، باید تمام وجوه را از حساب خود برداشت کنید یا اسناد خاصی را به ما ارائه دهید که تایید می کند تحت این تحریم ها قرار نمی گیرید.”

بر اساس پست منتشر شده توسط RBC Crypto، تیم پشتیبانی این صرافی کریپتو به روس ها هشدار داد، پس از آن تاریخ، ممکن است وجوه مسدود شود و تمام دارایی های منتقل شده به حساب ها در آینده نیز مسدود خواهد شد.

خبر این اطلاعیه پس از آن منتشر شد که در اوایل ماه می (اواسط اردیبهشت)، پل گروال، مدیر ارشد حقوقی کوین‌ بیس، توئیت کرد که صرافی دیگر نمی‌تواند به مشتریان روسی خاصی که در نهادهای اتحادیه اروپا این پلتفرم ثبت‌نام کرده‌ اند یا در اتحادیه اروپا قرار دارند، خدمات ارائه کند.

گروال اطمینان داد که این شرکت با مشتریان آسیب دیده همکاری می کند تا به آن ها فرصتی بدهد که نشان دهند که آیا این تحریم ها شامل آن ها می شود یا خیر؟ همچنین به آنها کمک می کند وجوه خود را از کوین بیس خارج کنند. او همچنین تاکید کرد که صرافی به ارائه خدمات به کاربران روسی غیرتحریمی که در اتحادیه اروپا نیستند و در نهادهای اتحادیه اروپا ثبت نام نکرده‌اند، ادامه خواهد داد.

 

منبع : Bitcoin News

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا