اخبارترید و ماینینگ

قیمت اتریوم درست با باز پسگیری ارزش 64 هزار دلاری بیت کوین به بالاترین حد خود یعنی 4500 دلار رسید.

اتریوم به بالای 4500 دلار رسید تا به بالاترین حد تاریخی خود برسد و گاوهای بیت کوین روند نزولی یک هفته ای را شکستند و قیمت را به 64000 دلار رساندند.

نوسانات صعودی در حال افزایش است و حرکت صعودی تازه کشف شده شاهد بود که چندین توکن به بالاترین حد خود رسیدند زیرا معامله گران در تلاش برای شناسایی کوین بعدی برای شروع ماموریت ماه بودند.

با افزایش قیمت بیت کوین به 64000 دلار، اتر به رکورد جدید خود یعنی 4523 دلار رسید. این حرکت تنها چند روز پس از ارتقای موفقیت‌آمیز Altair به شبکه اتریوم، که اولین به‌روزرسانی Beacon chain بود، انجام شد و شبکه را به عرضه کامل اتریوم 2 نزدیک‌تر کرد.

داده‌های کوین تلگراف مارکت پرو و تریدینگ ویو نشان می‌دهد که اتریوم پس از رسیدن به پایین‌ترین قیمت 4283 دلاری در ساعات اولیه صبح روز 2 نوامبر، گاوها کنترل قیمت را در دست گرفتند و قیمت اتریوم را به بالاترین حد خود در 4523 دلار رساندند.

ETH/USDT 1-day chart. Source: TradingView

اگر اتریوم بتواند مسیر فعلی خود را حفظ کند، در مسیری قرار دارد که هشتمین سه ماهه مثبت متوالی خود را با سود مثبت ببیند، همانطور که توسط توییت Coinbase International مشخص شده است.

تاریخ تکرار نمی شود، بلکه به روند تبدیل می شود

چشم‌انداز اکوسیستم ارزهای دیجیتال از زمان بازار صعودی ۲۰۱۷ تا حدی به دلیل ورود گروه بزرگ‌تری از سرمایه‌گذاران نهادی با سرمایه‌گذاری‌های بزرگ‌تر، کمی تغییر کرده است، این یکی از پیشرفت‌هایی است که باید در بازار به آن توجه داشت و به نظر می رسد سال 2021 را باید سالی موفق برای رمزارزها دانست.

سیر صعودی اتریوم زمانی اتفاق می‌افتد که تعداد توکن‌های قفل‌شده در قرارداد سهام اتریوم 2 برای اولین بار از 8 میلیون فراتر رفت، روندی که همچنان به کاهش عرضه در گردش موجود ادامه می‌دهد و فشار مثبتی بر قیمت وارد می‌کند.

 

به طور کلی، چشم انداز جمع شدن برای اتریوم صعودی است و بسیاری از تحلیلگران پیش بینی توکن 10000 دلاری را تا پایان سال 2021 متصورند.

بیت کوین دوباره به بالای 64000 دلار صعود کرد

اکنون که قیمت بیت کوین از روند نزولی یک هفته‌ای خود خارج شده است، گاوها در بازار به وضوح به دنبال بازگشت به بالاترین رکورد قبلی قیمت یعنی 67000 دلار هستند.

حرکت صعودی بیت کوین بیشتر نتیجه تقویت اعتماد معامله گران به بازار است زیرا داده های تاریخی نشان می دهد که ماه های نوامبر و دسامبر دوره هایی با عملکرد بالا و مثبت برای قیمت بیت کوین هستند.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر 2.736 تریلیون دلار است و سهم بیت کوین 44.1٪ است.

(نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده آن است. هر سرمایه گذاری و معامله مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری همه تحقیقات خود را انجام داده باشید.)

منبع : کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا