ترید و ماینینگ

صعود ادامه دار قیمت رمز ارز آپتوس!

توکن آپتوس APT فشار فروش روی این رمزارز را برای اولین سال از زمان عرضه آن در اکتبر ۲۰۲۲ محدود کرده است. برنامه انتشار APT، باز شدن قفل وجوه سرمایه‌گذاران را تا اکتبر ۲۰۲۳ به تاخیر می‌اندازد و پس از آن، افزایش شدیدی در عرضه در گردش این رمزارز وجود خواهد داشت. تا زمان باز شدن قفل توکن‌ها، تنها منبع تورم، پاداش‌های استیکینگ است که ۷ درصد برای توکن‌های استیک‌شده در نظر گرفته شده است.

در ابتدا، این بنیاد ۲ درصد از عرضه را بین کاربران اولیه و توسعه‌دهندگان توزیع کرد. به احتمال زیاد، آن دسته از کاربرانی که می‌خواستند APTهای خود را بفروشند، تاکنون که سه ماه از راه‌اندازی آن می‌گذرد، توکن‌های خود را فروخته‌اند.

بخش قابل‌توجهی از خرید APT از جفت ارز آن با وون کره جنوبی در صرافی رمزارزی آپ‌بیت (Upbit) حاصل می‌شود. این صرافی نزدیک به ۴۰ درصد از حجم معاملات آپتوس را تشکیل می‌دهد. بر اساس داده‌های موجود، APT در صرافی آپ‌بیت حدود ۱ تا ۳ درصد بالاتر از قیمت بازار معامله می‌شود که نشان‌دهنده تقاضای بالا در منطقه است

این احتمال وجود دارد که حجم معاملات آپ‌بیت به دلیل معاملات شستشو (wash trading) بالا باشد یا می‌تواند تلاشی برای دستکاری بازارها باشد. با این حال، تا زمانی که تقاضا برطرف نشود، فشار خرید احتمالاً ادامه خواهد داشت.

منبع:کوین گپ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا