مقالاتاخبار

صرافی بایننس 200 میلیون دلار در خبرگزاری فوربز سرمایه گذاری کرد

طبق گزارشی از فایننشال تایمز، صرافی بایننس به دنبال تنوع بخشیدن به منافع تجاری خود با خرید شرکت هایی خارج از حوزه ارزهای دیجیتال است.

چانگپنگ ژائو، مدیر عامل بایننس که در میان 5.3 میلیون دنبال کننده توییتر خود به عنوان “CZ” شناخته می شود، گفت:

“ما می خواهیم یک یا دو هدف را در هر بخش اقتصادی شناسایی و روی آن سرمایه گذاری کنیم و سعی کنیم آنها را به ارزهای دیجیتال وارد کنیم.”

بایننس که در حال حاضر عنوان بزرگترین صرافی کریپتو در جهان را به خود اختصاص داده است، در تلاش برای افزایش بیشتر پذیرش کریپتو در مقیاس گسترده و تنوع بخشیدن به تجارت خود، قصد دارد شرکت‌هایی را از بازارهای سنتی وارد کند.

این اعلامیه اندکی پس از سرمایه گذاری عظیم 200 میلیون دلاری بایننس در نشریه Forbes در اوایل فوریه منتشر شد که بایننس را به عنوان یکی از دو مالک بزرگ این شرکت رسانه ای تثبیت کرد.

این حرکت‌ها همچنان قدرت رو به رشد صنعت ارزهای دیجیتال را در دنیای واقعی نشان می‌دهد، که باعث شده بایننس به ارزش تقریبی 300 میلیارد دلار رشد کند و چانگ‌پنگ ژائو را به عنوان یازدهمین مرد ثروتمند جهان معرفی کند.

در حالی که صرافی‌های کریپتو قبلاً آرم‌های خود را روی استادیوم‌ها چسبانده بودند و نمایش را در Super Bowl ربودند، با به دست آوردن چنین سهام قابل توجهی در یک شرکت رسانه‌ای قدیمی مانند فوربس، بایننس به عنوان یک بازیکن جدی در خرید و سرمایه‌گذاری قرار می‌گیرد.

بایننس قبلاً در خرید دارایی‌ها و شرکت‌هایی که خارج از کسب‌وکار اصلی آن هستند، تلاش کرده بود، قبلاً وب‌سایت داده‌های رمزنگاری CoinMarketCap را در آوریل 2020 خریداری کرده بود و همچنین در اواخر دسامبر 2021، سهام غول خدمات پرداخت کارتی Swipe را خریداری کرد.

به گفته CZ، از نظر تنوع بخشیدن به درآمد، جذب مشاغل سنتی خارج از دارایی های دیجیتال حرکت عاقلانه ای به نظر می رسد، که 90 درصد آن در حال حاضر از کارمزدهای معاملاتی در مبادلات آن تامین می شود.

منبع : کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا