اخباررمزارز

زمستان کریپتو!

 وضعیت بازار کریپتو

بازار در حال گذراندن یک رکود و زمستان کریپتوی دیگری است. هرکسی که کوچکترین ایده ای از مدیریت ریسک داشت به درستی می دانست که دیر یا زود این اتفاق خواهد افتاد. بازار خرسی همیشه پس از بازارهای گاوی قرار می گیرد و بالعکس. این به اندازه طلوع خورشید اجتناب ناپذیر است.

اما آیا همه برای آن آماده بودند؟ خیر. مدیریت ریسک مناسبی از سوی بسیاری از افراد و سازمان ها وجود نداشت. همیشه خطراتی وجود دارد، پذیرش آنها به معنای آماده شدن برای دیدن آنها به واقعیت است.

بیایید Anchor را در نظر بگیریم، یک پلتفرم وام‌دهی و استقراض که بر روی پلتفرم شکست خورده Terra کار می کرد. بسیاری از مردم با پیشنهاد جادویی 20 درصدی مسحور شدند و هرگز به احتمال حمله اقتصادی به پروتکل و این سؤال که نقدینگی از کجا می آید فکر نکردند.

کسانی که در بازار گاوی بودند فکر می کردند تا زمانی که افراد جدید از راه میرسند، این بازار برای همیشه ادامه خواهد داشت. رکود بازار به سختی بر افرادی که کسب‌وکار خود را با حساب کامل و ارزیابی ریسک می‌سازند و اداره می‌کنند، تأثیر می‌گذارد.

انتظار از بازار

سقوط بازار مردم را هوشیار می کند. این کار کسانی که به دنبال درآمد سریع از طریق پامپ هستند را هوشیار می کند. آنهایی را که برای انتظارات و آرزوها زندگی می کنند هوشیار می کند. به نظر می رسد نزدیک به 75 درصد بازار را این نوع افراد تشکیل داده است.

منبع:یوتودی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا