اخبارترید و ماینینگرمزارز

خالق کاردانو می‌گوید بازارهای نزولی “کاملا ایده آل هستند!

چارلز هاسکینسون،نگرانی‌ها در مورد ادامه دار بودن زمستان ارزهای دیجیتال را رد کرد و استدلال کرد که بازارهای خرسی «در واقع کاملاً ایده آل هستند»

بنیانگذار کاردانو که اکنون در بازار نزولی قرار گرفته است، ادعا می‌کند که پیشرفت‌های عمده‌ای مانند قراردادهای هوشمند معمولاً در سخت‌ترین زمان‌ها مانند الان ظاهر می‌شوند.

همانطور که توسط گزارش شده است، کاردانو اکنون در آستانه راه اندازی هارد فورک Vasil است که انتظار می رود در 29 ژوئن به صورت زنده عرضه شود.

در مصاحبه اخیر، هاسکینسون توضیح داد که ارتقاء مورد انتظار تعداد زیادی از پیشرفت ها را از نظر مقیاس پذیری بلاک چین ارائه می دهد. او ادعا می کند که حجم تراکنش در Cardano “به طور تصاعدی در حال رشد است.” از این رو، تیم توسعه دهندگان در حال اجرای ارتقاءهای جدید هستند تا بتوانند تقاضای اضافی را برآورده کنند.

هاسکینسون فضای NFT را به عنوان یک منطقه “غافلگیرکننده” برای رشد مشخص کرد. او تخمین زد که 40 درصد از همه برنامه‌هایی که در Cardano اجرا می‌شوند مربوط به NFT هستند.

Cardano (ADA) در 24 ساعت گذشته نزدیک به 5٪ کاهش یافته است. این توکن تقریباً 80 درصد از رکورد اوج خود که 9 ماه پیش به دست آمده بود کاهش یافته است و در زمان نگارش این مطلب در حدود قیمت 0.55 دلار معامله میشود.

منبع:یوتودی

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا