اخباررمزارز

جستجوهای «بیت کوین مرده» در گوگل به بالاترین حد خود رسید!

احساسات در جامعه کریپتو ، منجر به گمانه زنی های جدیدی مبنی بر اینکه بیت کوین یک دارایی در حال مرگ است، می شود.

طبق روندهای جستجوی گوگل، سقوط قیمت بیت کوین (BTC) باعث احیای گمانه زنی ها در مورد از بین رفتن ارز دیجیتال پیشرو شده است.

جستجوهای گوگل برای “بیت کوین مرده” در هفته منتهی به جمعه 18 ژوئن افزایش یافت و  به بالاترین سطح ثبت رسیده است. Google Trends علاقه به عبارات جستجو را در طول زمان ردیابی می کند و امتیازات 1 تا 100 را بر اساس تعداد کل درخواست های کاربر اختصاص می دهد. داده ها ناشناس، بر اساس موضوع دسته بندی و بر اساس مکان جمع آوری می شوند.

جستجوهای گوگل برای بیت کوین مرده در آخر هفته به بالاترین حد خود رسید.

— الکس کروگر
«بیت‌کوین مرده» بر اساس داده‌های اولیه که با خط نقطه‌چین منعکس می‌شود، امتیاز ۱۰۰ را برای دوره بین ۱۲ تا ۱۸ ژوئن به دست آورد. آخرین باری که پرس و جوی جستجو موفق به کسب امتیاز 100 شد، در دسامبر 2017 یا نزدیک به آن بود.

جستجوهای جهانی برای «بیت کوین مرده» در آخر هفته به شدت افزایش یافت. جستجو برای کلمات کلیدی مشابه، مانند “بیت کوین مرده است” نیز به شدت افزایش یافت، اما به اوج جدیدی نرسید.

نتایج جستجوی گوگل منعکس کننده اوج نگرانی برای بازارهای ارزهای دیجیتال پس از هفته ها فروش بی امان در قیمت دارایی ها است. مارپیچ نزولی بیت کوین، که اکنون در هفتمین ماه خود قرار دارد، ممکن است به دلیل تغییر گسترده سیاست فدرال رزرو، که فشار نزولی بر دارایی های دارای ریسک وارد کرده است، ایجاد شده باشد. انفجار اکوسیستم Terra و اثرات سرایت مربوط به آن نیز یک عامل کمک کننده بوده است. شرایط نامناسب بازار همچنین منجر به گمانه زنی های معتبری شده است مبنی بر اینکه بازیگران اصلی صنعت، مانند سلسیوس و سه شرکت دیگر سرمایه گزاری، با ورشکستگی مواجه هستند.

منبع:کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا