مقالاتاخبارترید و ماینینگ

تاثیر افت قیمت بیت کوین بر شرکت های استخراج، خود را نمایان می کند

شرکت های استخراج بیت کوین کم کم تاثیرات کاهش قیمت بیت کوین را مشاهده می کنند. از این رو شرکت Bitfarms اعلام کرده است که سقوط قیمت بیت کوین، مهمترین مشکلی است که ماینرها در حال حاضر با آن مواجه هستند. بطوریکه مستقیماً این شرکت را تحت تاثیر قرار داده و در حال حاضر ارزش آن را از وضعیت یونی کورن (بالای یک میلیارد) به زیر 500 میلیون دلار رسانده است.

دامیان پولا (Damian Polla)، مدیر کل شرکت بیت فارمز، در مصاحبه ای که با رسانه های محلی انجام داد، اظهار داشت:

“بزرگترین چالش پیش روی بخش استخراج در کوتاه مدت، چه در آرژانتین و چه در سطح جهانی، کاهش قیمت بیت کوین است که باعث کاهش درآمد و افزایش هزینه های عملیاتی می شود.”

پولا همچنین این کاهش قیمت ها را دلیلی بر پیشرفت بازار رمزارزها می داند .زیرا به دلیل همبستگی آن با سایر شاخص های سنتی سهام، آن را «جریان اصلی» در بازارهای جهانی حساب می کند.

بیت فارمز در آرژانتین

این شرکت که سهمیه ای معادل 1.5 درصد از هش ریت جهانی بیت کوین را در اختیار دارد، سرمایه گذاری های مهمی در آرژانتی و پاراگوئه انجام داده است. این شرکت در حال حاضر در حال ساخت یک مزرعه بزرگ بیت کوین در آرژانتین است که برای میزبانی از 55 هزار ماینر با ظرفیت 210 مگاوات طراحی خواهد شد. بیت فارمز در حال حاضر با ساخت تاسیسات استخراج مذکور، 200 شغل ایجاد می کند.

پولا افزود:

آرژانتین مقصد بسیار خوبی برای سرمایه گذاری از این نوع است. زیرا قیمت انرژی رقابتی، منابع انسانی با کیفیت و اکوسیستم ارزهای دیجیتال بسیار فعال را ارائه می دهد. با وجود فراز و نشیب های اقتصادی، اکوسیستم کریپتو در آرژانتین پیشرو در منطقه است.

 

منبع : news.bitcoin

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا