رمزارزاخبار

منتظر رشد قیمت سولانا باشید!!

داده‌ها نشان می‌دهند که اگرچه تعداد کیف پول‌های فعال شبکه سولانا بلافاصله پس از فروپاشی FTX یک افت جزئی داشته، ولی پس از آن به طرز چشمگیری افزایش یافته است. این افزایش در اواخر ماه دسامبر به اوج خود در ۱۲۰ هزار کیف پول فعال روزانه رسید. این رقم، ۳ برابر بیشتر از ۴۰ هزار آدرسی است که قبل از سقوط FTX ثبت شده بود

تعداد کیف پول‌های فعال روزانه در تمام پروتکل‌های بزرگ مستقر در اکوسیستم سولانا از زمان سقوط صرافی FTX به طور چشمگیری افزایش یافته است. این شبکه علی‌رغم افت بی‌سابقه قیمت توکن بومی خود در ماه نوامبر، این افزایش تدریجی را ثبت کرده است.

علاوه بر این، داده‌های پلتفرم DappRadar، افزایش فوق‌العاده بالایی را در کیف‌ پول‌های فعال منحصربه‌فرد (UAW) برخی از پروژه‌های برتر سولانا در ۷ روز گذشته نشان می‌دهد – از جمله پروژه‌های MeanFi (۱۳۷ درصد)، Magic Eden (۹ درصد)، Raydium (۲۹۹ درصد) و Orca (۱۱۷ درصد). این افزایش فعالیت در شبکه احتمالاً نتیجه افزایش مجدد علاقه سرمایه‌گذاران به آن، در بحبوحه افزایش فعالیت اجتماعی پیرامون میم کوین جدید بانک (BONK) بوده است.

در همین حال، داده‌های بازار نشان می‌دهند که سولانا در چند روز گذشته در برابر خرس‌ها هم مقاومت خوبی نشان داده است. در زمان نگارش این خبر، سولانا در محدوده قیمتی ۱۳٫۶۹ دلار معامله می‌شود که نسبت به روز گذشته، ۴ درصد و در مقایسه با یک هفته گذشته، بیش از ۴۰ درصد رشد دارد.

منبع:کوین نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا