اخباررمزارز

استیبل کوین ترا از نظر ارزش بازار از BUSD پیشی گرفت.

استیبل کوین بلاک چین Terra USD (UST)از استیبل کوین بایننس USD (BUSD) پیشی گرفت و به سومین استیبل کوین بزرگ در بازار تبدیل شده است.

UST یک استیبل کوین وابسته به دلار ایالات متحده است که در سپتامبر 2020 راه‌اندازی شد. مکانیسم انتقال آن کاربر را ملزم می‌کند تا دارایی ذخیره‌ای مانند Terra (LUNA) را بسوزاند تا مقداری معادل USTانتقال دهد.

با توجه به CoinGecko، کل سرمایه بازار UST در 30 روز گذشته 15 درصد افزایش یافته و در زمان نگارش این مقاله به 17.5 میلیارد دلار رسیده است. این رقم در حال حاضر UST را به عنوان سومین استیبل کوین بزرگ پس از افت BUSD با ارزش بازار کمی پایین تر از 17.46 میلیارد دلار معرفی می کند.

این دارایی اکنون تنها پس از غول های صنعت Tether (USDT) با 82.8 میلیارد دلار و USD Coin (USDC) با 50 میلیارد دلار عقب است. با این حال، شکاف در این مرحله کاملاً قابل توجه است.

داده‌ها همچنین نشان می‌دهند که UST از اواسط نوامبر بر روی یک سکوی پرتاب قرار گرفته است و ارزش بازار از آن زمان تا کنون 525 درصد افزایش یافته است.

استیبل کوین UST علی‌رغم پیشی گرفتن از BUSD از نظر ارزش بازار، همچنان از نظر حجم معاملاتی فاصله چشمگیری با رقیب خود دارد. استیبل کوین بایننس در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۳ میلیارد دلار حجم معاملات را ثبت کرده است درحالی‌که UST تنها حدود ۳۰۰ میلیون دلار یعنی حدود یک دهم BUSD حجم معاملات داشته است.

منبع:cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا