اخبارترید و ماینینگرمزارز

اتریوم ریزش های سنگینی را تجربه میکند آیا احتمال صعود وجود دارد ؟

آلت کوین پرچمدار اکنون بیش از 70 درصد از اوج ماه نوامبر خود کاهش یافته است. تنها در 24 ساعت گذشته نزدیک به 13 درصد کاهش یافته است. بر اساس داده های ارائه شده توسط Coinglass، بیش از 68 میلیون دلار اتر تنها در 12 ساعت لیکویید شده است، و موقعیت های لانگ بیش از 80 درصد را تشکیل می دهند.

در واقع، اتر اکنون به زیر اوج صعودی سال ۲۰۱۸ خود یعنی 1240 دلار سقوط کرده است که ضربه ای خیره کننده به گاوها وارد کرده است.با این حال، اگر تاریخ راهنما باشد، این ارز دیجیتال با توجه به اینکه در بازار نزولی قبلی خود به منطقه دو رقمی سقوط کرد، فضای بیشتری برای سقوط نیز دارد.

بر اساس داده‌های ارائه شده توسط پلتفرم تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال گلس نود اتریوم اکنون بیش از 18 درصد کمتر از قیمت واقعی خود است. قیمت واقعی برای سپرده‌های ETH 2.0 ،2404 دلار است، به این معنی که سهامداران با زیان نزدیک به 40٪ روبرو هستند.

همانطور که توسط اسکات ملکر، تاجر برجسته ارزهای دیجیتال اشاره کرد، شاخص قدرت نسبی (RSI) در نمودار هفتگی خود برای دومین بار در تاریخ خود در محدوده اشباع فروش قرار گرفته است.

از ابتدای سال، وجوه اتریوم در حال کاهش سرمایه بوده اند و به نظر می رسد سرمایه گذاران علاقه خود را به آلت کوین برتر از دست داده اند. این، همراه با افزایش ذخایر ارز و سیگنال های فنی نزولی، به سقوط اخیر کمک کرد.

با این حال، انتقال آتی اتریوم به اثبات سهام، که قرار است اواخر امسال انجام شود، انتظار می‌رود که در آخر توکن اصلی بلاک چین باشد. در اوایل این هفته، توسعه دهندگان با موفقیت یک بروزرسانی برای رویداد ادغام مورد انتظار را با کمک شبکه آزمایشی Ropsten انجام دادند.

منبع:یوتودی

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا