اخبار

آیا بیت کوین به کف قیمتی خود رسیده است؟

آرتور هیز (Arthur Hayes)، ، با تجزیه و تحلیل وضعیت بازار به این نتیجه رسیده که سه گروه از بزرگترین فعالان صنعت کریپتو احتمالاً دیگر بیت کوینی برای فروش ندارند و همین موضوع، می‌تواند به معنای به کف رسیدن قیمت این ارز دیجیتال باشد.

به گزارش سایت دیلی هودل، این کهنه‌کار حوزه رمزارز در اظهارات جدید خود، سه گروه بزرگ از سرمایه‌گذاران را معرفی می‌کند که امسال مجبور به فروش بخش قابل‌توجهی از بیت کوین‌های خود شده‌اند: شرکت‌های وام‌دهی و معاملاتی متمرکز، ماینرها و دلالان عادی.

بر اساس اظهارات هیز، شرکت‌های متمرکز احتمالاً پس از فروپاشی صندوق رمزارزی Three Arrows Capital و شرکت تجاری Alameda Research، بیشتر بیت‌ کوین‌های خود را تخلیه کرده‌اند. به گفته این میلیاردر، در زمان سقوط این شرکت‌ها، ما شاهد انتقال مقادیر هنگفتی ارز دیجیتال به صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز بودیم که سپس فروخته شدند. اگرچه نمی‌توان اثبات کرد که تمام بیت ‌کوین‌های در اختیار این مؤسسات شکست‌خورده در طی چندین سقوط فروخته شده است، اما به نظر می‌رسد که آنها تمام تلاش خود را کرده‌اند که تا حد ممکن، کوین‌های خود را نقد کنند و تنها چیزی که در حال حاضر باقی مانده، شت کوین‌های غیرقابل تبدیل به پول نقد، سهام خصوصی شرکت‌های رمزارزی و توکن‌های پیش فروش قفل‌شده است.

منبع:دیلی هودل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا