اخباررمزارز

یک نهنگ بعد از 11 سال 9 میلیون دلار بیت کوین را جابه جا کرد.

قیمت بیت کوین در زمان ایجاد این کیف پول در 1 اکتبر 2012 حدود 12.50 دلار بود. ارزش این دارایی در زمان نوشتن این مطلب 21663 دلاراست که در حال حاضر 181204 درصد سود آوری داشته است.

این آدرست بیت کوین را به پنج آدرس مختلف منتقل کرد – دو آدرس هر کدام تقریباً 177 بیت کوین دریافت کردند، دو آدرس دیگر هر کدام 28.84 بیت کوین و یک آدرس 0.12 بیت کوین دریافت کردند. مجموع کارمزد پنج تراکنش چند میلیون دلاری فقط 28.84 دلار بود.

قبل از فعالیت اخیر، آدرس بیت کوین تنها چهار تراکنش را ثبت کرده بود که تمام سپرده ها از 28 سپتامبر 2012 تا 1 اکتبر همان سال را شامل می شد.

با این حال، در طول مدت وجود خود، این آدرس مقادیر کمی بیت کوین دریافت کرده است. مقادیر ناچیز بیت کوین ارسال شده به آدرس می تواند نشان دهنده وقوع حملات هک باشد.

حملات هک شامل ارسال مقادیر ناچیزی از رمزنگاری به یک آدرس برای اهداف مختلف، از جمله تلاش برای پنهان کردن هویت مالک و سرقت داده ها برای انجام کلاهبرداری های فیشینگ است.

گمانه زنی معمولاً هر زمان که یک کیف پول بیت کوین غیرفعال بزرگ فعال می شود به وجود می آید زیرا این احتمال را ایجاد می کند که بیت کوین متعلق به ساتوشی ناکاموتو، خالق نام مستعار رمزارز پرچمدار است که هویت و محل نگهداری آن ناشناخته است و ناگهان در حال حرکت است.

منبع:یوتودی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا