مقالاتاخبارترید و ماینینگ

پلتفرم سند باکس و همکاری های اخیرش و احتمال افزایش قیمت

شبکه NFT و متاورس The Sandbox، با ادامه گسترش دامنه جهانی خود، توجه ها را در دنیای رمزارزها به خود اختصاص داده است. برای توضیح بیشتر، دیده شده است که سندباکس با برخی از پلتفرم های برجسته جهانی در سراسر جهان همکاری می کند. SHIBUYA109 Entertainment Corporation یکی از جدیدترین مشارکت های انجام شده توسط شبکه SAND است.

هدف همکاری SHIBUYA109 و SAND ایجاد یک محیط هیجان انگیز برای کاربران جهت تجربه بهترین دنیای مجازی است. علاوه بر این، سند با همکاری با Cube Entertainment، یک شرکت سرگرمی کره جنوبی، به جریان اصلی آسیا نفوذ می کند. این همکاری فرهنگ کره ای را همزمان با بهره برداری از فضای مجازی و توسعه دارایی های دیجیتال به جهان معرفی خواهد کرد.

از نظر موقعیت بازار، سند همچنان یکی از پلتفرم های پیشرو NFT و متاورس است. این شرکت دارای ارزش بازار عظیمی بالغ بر 3.4 میلیارد دلار با حجم معاملات 24 ساعته تقریباً 700 میلیون دلاری است. این وجوه در حال گردش در داخل شبکه به سند این امکان را می دهد تا موقعیت خود را به عنوان یکی از 50 رمزارز برتر در بازار حفظ کند.

از سوی دیگر، این عملکردهای قوی سندباکس در صنعت اخیراً بر قیمت بازار آن تاثیر زیادی گذاشته است. اگر این روند ادامه پیدا کند، سندباکس ممکن است بتواند در کمترین زمان به قیمت بالای 5 دلار برسد، که تنها 65 درصد از موقعیت فعلی خود فاصله دارد. در واقع این خبر هیجان و جنون را برای جامعه خود به همراه خواهد داشت.

در زمان نگارش این خبر، سند با قیمت 3.09 دلار و با نرخ رشد تقریباً مثبت 1000درصدی در 12 ماه گذشته معامله می شود.

منبع : Coinquora

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا