اخبارمقالات

مدیر صندوق بیت کوین می‌گوید درخواست سوئد برای ممنوعیت استخراج رمزارز کاملاً نادرست است.

درخواست یک ناظر مالی سوئدی برای ممنوعیت استخراج رمزارز و الگوریتم اجماع گواه اثبات کار (PoW) در سراسر اتحادیه اروپا، که عمدتاً به عنوان روشی برای استخراج بیت‌کوین (BTC) شناخته می‌شود، با واکنش منفی مدیران صندوق‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال مواجه شد.

Melanion Capital، یک شرکت سرمایه گذاری جایگزین واقع در پاریس است که به دلیل ETF (صندوق سرمایه گذاری قابل معامله) بیت کوین خود شناخته شده است، به درخواست سازمان نظارت مالی سوئد و آژانس حفاظت از محیط زیست سوئد مبنی بر ممنوعیت استخراج PoW در سراسر اروپا پرداخت.

ملانیون خاطرنشان کرد: «این ادعا که استخراج‌کنندگان بیت‌کوین شبکه برق را به خطر می‌اندازند کاملاً نادرست است.

این بیانیه به مقاماتی اشاره می کند که به جای ممنوعیت استخراج کننده ها، از آنها استقبال می کنند مانند ایالت تگزاس در امریکا و اضافه می کند که استخراج کنندگان بیت کوین مکمل تولید انرژی تجدیدپذیر هستند، “زیرا انرژی هدر رفته را جذب می کنند و یک بار پایه برای منابعی مانند باد یا نیروگاه آبی فراهم می کنند.”

ملانیون کاپیتال یادآور شد: صنعت استخراج بیت کوین به دلیل ماهیت غیرمتمرکز خود هیچ لابی برای دفاع از منافع خود و مذاکره با دولت ها ندارد و افزود:

فقدان چنین موازنه سیاسی [برای استخراج کنندگان بیت کوین] نباید به عنوان فرصتی برای اجرای اقداماتی در نظر گرفته شود که صنعت را به دلیل کمبود قدرت دفاعی از خود غیرقانونی می کند.

ردپای زیست محیطی استخراج بیت کوین یک موضوع مهم در کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل بود. کریستینا کورنیر، در مقاله خود افزود: وجود افرادی در فضای بلاک چین که آماده فکر کردن با طرز فکری جدید برای جستجوی راه حل ها هستند، مهم ترین مساله است.

(ائتلاف زنجیره آب و هوا) از طرحی برای ایجاد یک اقتصاد سبز در نشست تغییرات آب و هوایی سازمان ملل حمایت می کند.

پس از بررسی یک سوم از شبکه جهانی بیت کوین، شورای استخراج بیت کوین تخمین زد که ظرفیت برق پایدار (صنعت معدن جهانی) در سه ماهه دوم سال 2021، 56 درصد افزایش یافته است.

استخراج کنندگان بیت کوین نیز به دنبال منابع انرژی جایگزین هستند همانطور که انرژی هسته ای نیز از این لیست خارج نشده است. اعضای هیئت در (اجلاس مجازی بیت کوین) فراتر از پتانسیل انرژی هسته ای رفتند. آنها با معرفی «مقدار عظیمی از انرژی های پاک و بدون کربن» به استفاده از انرژیهای سبز برای پروسه استخراج اشاره کردند.

منبع : کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا