مقالاتاخبارترید و ماینینگ

عدم بررسی قانون ممنوعیت استخراج بیت کوین توسط کمیته محیط زیست نیویورک

در روز جمعه، 6 می، لایحه‌ای که مهلت قانونی دو ساله بر روی برخی از مشاغل استخراج رمزنگاری اثبات کار (PoW) در ایالت نیویورک وضع می‌کرد، با شکست بزرگی مواجه شد.

این لایحه اکنون در کمیته حفاظت از محیط زیست سنا در حال بررسی است. با این حال، طبق برنامه ای که اوایل صبح جمعه منتشر شد، کمیته تصمیم گرفته است که این لایحه را در آخرین جلسه خود در جلسه قانونگذاری فعلی مورد بررسی قرار ندهد.

صنعت ارزهای دیجیتال با این قانون مخالفت شدیدی داشتند زیرا معتقدند این قانون به دنبال اعمال یک ممنوعیت کامل برای استخراج به مدت سه سال است که می تواند باعث شروع یک مسیر نزولی که در نهایت منجر به ممنوعیت کامل استخراج ارزهای دیجیتال در ایالت نیویورک بشود.

در واقع، مدیر عامل MicroStrategy مایکل سایلر اخیراً در 4 مه استدلال کرد که مقررات پیشنهادی استفاده از انرژی بیت کوین در شهر نیویورک “به محیط زیست آسیب می رساند”.

وی افزود:

مقررات پیشنهادی استفاده از انرژی بیت کوین در نیویورک به محیط زیست، شهرت و اقتصاد نیویورک آسیب می رساند و نشان می دهد که قانون می تواند به طور مخرب دستکاری شود تا به یک رقیب آسیب برساند. اگر این موضوع شما را ناراحت می‌کند، لطفاً به سنای نیویورک اطلاع دهید.

مخالفان از این بیم دارند که این اقدام باعث خروج مشاغل مرتبط با کریپتو از ایالت و در نتیجه از دست دادن درآمد مالیاتی و از دست دادن شغل شود.

کمیته این اختیار را دارد که قانونی را که به کمیته ارسال شده است، تصویب، رد یا نادیده بگیرد.

در نتیجه تصمیم کمیته مبنی بر عدم بررسی این لایحه، تصویب این قانون در مجلس سنا را برای رای گیری بسیار دشوارتر می کند.

 

منبع : Finblod

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا