اخباررمزارز

بحران بانکی آمریکا به کمک بیت کوین آمد و قیمت به ۲۷،۰۰۰ دلار رسید.

اتفاقات اخیر و افزایش قیمت بیت کوین در سال جدید میلادی توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده و دید کلی در رابطه با عملکرد آینده این ارز را پس از بازار نزولی اخیر، مثبت کرده است.

شرکت دیسنتریدر (DecenTrader) در گزارش جدید خود که روز گذشته منتشر شد، وضعیت پیرامون بیت کوین را با عنوان «تغییر صعودی» توصیف کرد.

بر اساس این گزارش، در صورتی که قیمت بیت کوین اصلاح شود، باید به حمایت ۲۱،۸۰۰ دلاری توجه ویژه‌ای داشت. با این حال، تحلیلگران دیسنتریدر معتقدند محدوده ۳۰،۰۰۰ دلاری هدف احتمالی بیت کوین است:

در کوتاه‌مدت، شورت اسکوییز رخ داده، پوزیشن‌های لانگ لیکویید شده و در حال حاضر قیمت زیر میانگین متحرک ۲۰۰ هفته‌ای خود قرار دارد. در صورتی که بیت کوین برای یافتن مومنتوم صعودی به منظور حرکت به سمت ۳۰،۰۰۰ دلار، به اصلاح قیمت نیاز دارد، حمایت ۲۱،۸۰۰ دلاری در تایم فریم ۱ روزه هدف مشخصی است. با این حال، در حال حاضر، به خوبی حمایت ۲۳،۹۰۰ دلاری در تایم فریم ۴ ساعته حفظ شده است.

بر اساس این گزارش، بحران بانکی اخیر آمریکا به پذیرش بیشتر بازار رمزارزها و بیت کوین کمک خواهد کرد:

مهم‌تر از همه، ما شاهد یک تغییر دید بزرگ برای بیت کوین با جدایی آشکار آن از بازارهای سنتی بوده‌ایم که به دلیل مشکلات اقتصادی و بحران‌های بانکی اخیر رخ داده است. در صورت افزایش بیشتر قیمت بیت کوین و واضح‌تر شدن کاربردهای آن همزمان با تداوم بحران سیستم بانکداری سنتی، ممکن است شاهد بازگشت علاقه خارجی به بیت کوین باشیم.

منبع:یوتودی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا