رمزارزاخبار

احساسات معامله گران در مورد اتریوم چیست؟

احساسات نشان می‌دهد که در حال حاضر افراد زیادی در مورد اتریوم صحبت نمی‌کنند. اخبار مربوط به Merge هم شوری را برانگیخت که دوامی نداشت.

علاوه بر این، در حال حاضر یک سوگیری منفی نسبت به اتریوم در رسانه‌های اجتماعی وجود دارد. این بیشتر در فعالیت معامله‌گران منعکس می‌شود که در آخرین سقوط اتریوم به مرز 1300 دلار مشهود است.

حتی قبل از آغاز زمستان کریپتو، اتریوم شاهد آغاز یک روند بالقوه نگران‌کننده بود. توکن این شبکه که در صرافی‌ها موجود بودند، پس از اصلاحات بزرگ در سال 2022 شاهد افزایش ثابتی بودند. با این حال، این روند با وجود دوره رشد در جولای هنوز تغییری نکرده است.

علاوه بر این، نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) یکی دیگر از شاخص‌هایی است که کاهش احساسات معامله‌گران را نشان می‌دهد.

به طور کلی، معامله‌گران اتریوم پس از از دست دادن سطح 1620 دلاری این آلت کوین پرچمدار با این سوال مواجه شدند که ریسک خرید چقدر است. پس از شروع ضعیف هفته، اتریوم دوباره در محدوده منفی قرار گرفت. اتفاقی که بیشتر احساسات منفی معامله‌گران را در مورد اتریوم روشن می‌کند. همچنین به این معنی است که معامله‎گران هنوز نسبت به حفظ روند صعودی اتریوم بدبین هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا