مقالاتاخبارترید و ماینینگ

نهنگ‌ها دوباره به صید بیت کوین روی آوردند!

دو هزار بیت کوین به ارزش ۵۸،۵۶۰،۷۶۴ دلار به کیف پول ناشناخته‌ای منتقل شد.
بیت کوین پس از یک رشد کم در روز جمعه تلاش کرد تا بالای مرز ۳۰ هزار دلار باقی بماند. در حال حاضر، بیت کوین در محدوده قیمتی ۲۹،۳۷۰ دلار معامله می‌شود که حدود ۰٫۴ درصد رشد نسبت به روز گذشته دارد. ارزش بازار ارز دیجیتال برتر جهان نیز حدود ۵۵۹ میلیارد دلار گزارش شده است.
تحلیلگر معروف، Rekt Capital، اخیرا چرخه‌های تقاطع مرگ بیت کوین و کاهش‌های متوالی قیمت این رمزارز را بررسی کرده است. به گفته این تحلیلگر، اگر تاریخ تکرار شود، ممکن است شاهد کاهش قیمت بیت کوین تا ۱۵ هزار دلار و یا حتی کمتر باشیم.
در همین حال، بر اساس داده‌های Whale Alert، سرویسی که داده‌های مربوط به تراکنش‌ها را از چندین بلاکچین جمع‌آوری و نگهداری می‌کند، ۲ هزار بیت کوین توسط یک نهنگ از کیف پول Xapo به یک کیف پول ناشناس منتقل شده که ارزش این تراکنش، حدود ۵۸،۵۶۰،۷۶۴ دلار تخمین زده می‌شود.
به نظر می‌رسد که نهنگ‌های کریپتو مجددا دست به کار شده‌اند؛ زیرا یک شبه تراکنش‌هایی مجموعا به ارزش صدها میلیون دلار انجام شده است. علاوه بر این، داده‌های کوین مارکت کپ نیز نشان می‌دهند که حجم معاملات ۲۴ ساعته بیت کوین تا ۲۲،۶۸۳،۴۷۹،۷۲۴ دلار افزایش یافته است.

 

منبع : crypto news

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا